Klachtenregeling
//=$text05;?>Wij proberen een bezoek aan onze huisartsenpraktijk of behandeling bij de huisarts zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het gebeuren dat er een minder fijne ervaring is. In dat geval willen we dat graag van u horen. U kunt ons rechtstreeks aanspreken of het onderstaande klachtenformulier invullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Komt u er met ons niet uit? De klacht kan worden besproken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen, kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat aan de klachtenfunctionaris wordt verteld, is vertrouwelijk. Gebruik het klachtenformulier op de website van SKGE of bel naar 088 - 0229100.
Als u met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er niet uitkomt, kan een uitspraak over de klacht worden gevraagd bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Klachtenformulier
Vul het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in.